December 15, 2020

Aminess Maravea Camping Resort Novigrad

Prije nekoliko dana vratili smo se iz Istre i htjela bih s vama podijeliti svoje iskustvo oko boravka u Aminess Maravea Camping Resortu.

Čisto kao uvod, planirali smo ići na otvorenje Istralandije pored Novigrada te smo na bookingu rezervirali najbliži mogući smještaj, a čim sam u nazivu vidjela “family”, znala sam da će nam tamo s klincima biti lakše i zanimljivije nego u nekom apartmanu, no nisam se previše informirala o tome što sve nude. Rezervirala sam mobilnu kućicu i jedva čekala da negdje odemo sami s klincima.

U međuvremenu je otvorenje Istralandije bilo pomaknuto na tjedan dana kasnije, a mi više nismo mogli prebaciti rezervaciju ili otkazati bez naknade, pa smo svejedno krenuli put Istre.

Prvi dojam

Prvi dojam – odličan. Stigli smo autom na ulaz u resort, ima dovoljno parkirnih mjesta, a recepcija je moderna i djelatnici su jako pristupačni. Nasmijani i dobre volje, govore nekoliko stranih jezika, a posebno mi se svidjelo što su se obratili i djeci i poželjeli im dobrodošlicu te im rekli što sve mogu raditi ovdje. Znam da su to klinci, ali to mi je baš bilo lijepo, obzirom da su i oni njihovi mali gosti. Okoliš je jako uredan i nema smeća, što mi je također važno zbog djece, a kontejneri su iza ograđenih konstrukcija pa se ne vide i ne narušavaju izgled resorta. Općenito je odnos djelatnika s gostima jako friendly, djelatnici su opušteni i to mi je još više podignulo ugođaj.

Smještaj i udobnost

Zatim smo se odvezli do naše kućice. Točnije, automobilom ne možete skroz do mobilne kućice, već do parkinga koji je preko ceste, tako da ima minimalno hoda od parkirnog mjesta do kućice. Svaka mobilna kućica ima pripadajuće parkirno mjesto.

Kućica ima dvije spavaće sobe, dvije kupaonice, kuhinjicu i predsoblje te dovoljno prostranu terasu. Jedna spavaća soba ima bračni krevet, ovdje su spavali dečki, a druga (dječja) ima dva manja kreveta. Ja sam ih spojila jer sam htjela da Lota spava pored zida i da je ja ogradim kako ne bi pala u snu. Kreveti su udobni, sve je vrlo čisto, a posebno mi se svidjelo što su na prozorima mrežice pa ne ulaze komarci i ostali kukci, što je inače tipično za kamp (kampirala sam 10-ak godina u životu pa znam kako je imati te male posjetitelje). Kupaonice su identične, svaka ima tuš, wc i mali umivaonik, za nas četvero je to bilo idealno.

U kuhinji je frižider, mikrovalna, kuhalo za vodu, a opremljena je tanjurima i posuđem, beštekom, krpama, zaista imate sve što je potrebno za obrok. Osim namirnica, no o hrani ću pisati u idućem paragrafu.

Na terasi se nalaze dvije ležaljke te stol i četiri stolca. Uzeli smo kućicu s pogledom na more (to mi je nudilo u izborniku na bookingu), no kad smo došli tamo, vidjeli smo da se i kućice s pogledom na bazen mogu pohvaliti odličnom pozicijom.

Prehrana

Obzirom da je to camping resort, ne postoji opcija punog ili polupansiona. No, resort broji tri restorana u kojima možete jesti, a u sklopu resorta je i trgovina u kojoj možete kupiti zaista sve namirnice te sami pripremiti obrok. Mi smo doručak i večeru pripremali u kućici,  a ručali smo u restoranima. Koliko smo shvatili, ponuda u restoranima je ista, no ambijent je drugačiji, što je fora jer imate osjećaj da ste na različitom mjestu. U resortu još ima pekara, kiosk, štand sa sladoledom. Doduše, mi smo bili krajem svibnja pa ti objekti još nisu bili otvoreni, no vjerujem da su sada otvoreni.

U sklopu resorta postoji i lounge bar koji se nalazi tik uz more i pogled je divan, pa smo jednu večer otišli s klincima na piće, oni su se igrali pored nas i mogu reći da smo se baš lijepo proveli, bez ikakvih razmirica ili njihovih divljanja, oni su zaista uživali u svemu, ponuda za njih je savršena.

Bazeni

Resort broji četiri, odnosno sad već pet bazena. Jedan se taman pripremao za otvorenje dok smo mi bili tamo.

Na jednoj lokaciji su dva bazena, jedan duboki za odrasle i pored njega je manji za klince, koji ima dvije razine, jednu visoku 80 cm i drugu čini mi se 35 cm ako se dobro sjećam, tako da malecki zaista mogu i sami unutra bez nekakve prevelike opasnosti. U jednom trenutku smo Julian i ja sjedili sa strane i gledali ih, a oni su se sami spuštali niz tobogan u bazenčić. Taj manji bazen za klince ima dva mala tobogana.

Na drugoj lokaciji je jedan bazen koji ima nekoliko većih tobogana, njega smo otkrili malo prije nego li smo krenuli nazad pa se nismo kupali. Taman kad smo došli na bazen, radili su održavanje pa nam je bilo neugodno sad tamo okupirati bazen. Mislim da je taj bazen dubine 80 cm, primarno je namijenjen djeci. Svi ovi bazeni su grijani.

Tik uz more nalazi se bazen s morskom vodom, također u dvije razine. Jedna je za djecu, mislim da je dubine 30 cm, a drugi dio je za odrasle.

Pored svih navedenih bazena nalaze se ležaljke koje se ne plaćaju dodatno.

Pored jednog kafića/restorana radio se novi bazen, njega još nismo uspjeli vidjeti jer je sve bilo ograđeno, no neki djelatnici su nam prišapnuli da će taj biti najbolji od svih.

Sadržaji za djecu

Iako i bazeni spadaju pod sadržaj za djecu, njih sam posebno odvojila, tako da ću u ovom paragrafu pisati ostale sadržaje koji su nas se dojmili.

Prvo, imaju ogrooooman pješčanik s toboganima i prvi dan su Lukas i Lota ovdje proveli valjda dva sata bez stajanja. Takvo oduševljenje još nisam vidjela. Tobogani su prilagođeni skroz maloj dječici kao što je Lota, ali i većoj djeci.

O toboganima na bazenima sam pisala iznad, tako da se neću ponavljati.

Skoro ništa od dječjih sadržaja nije bilo u pogonu, tek su radili na pripremanju i otvaranju istih, no Lukasu i Loti je bilo jako zabavno i bez toga, a kamoli da je to sve bilo dostupno. Postoji Mirami Edutainment Factory “prostorija”, ne znam kako bih je nazvala. Unutra su umjetni brežuljci, mali labirint, bazenčić s lopticama, a u aktivnom periodu tamo su animatori i možete djecu ostaviti na čuvanju. Imaju nekakve znanstvene radionice, crtaju, no zaista o tome ne znam baš puno jer još nije bilo dostupno, pa neću pisati o tome.

Imaju mini golf, stolove za stolni tenis, trampoline, a na jednom punktu imaju kućicu za igranje i nekakvu jumpicu na kojoj se Lukas spuštao like-a-bikeom. Inače, njima smo uzeli vozilice pa smo kamp obilazili na kotačima. 🙂

Maskota resorta je plava hobotnica, koja je vrlo susretljiva i klinci je jako vole, ne znam točno u koje sve aktivnosti je uključena, no Lukas je bio oduševljen kad ju je vidio pa se obavezno moramo fotkati i podružiti malo. Hobotnica je sve odradila veselo i bila puna strpljenja za Lukasova pitanja.

Ono što mi se svidjelo, a možda je za malo veće klince jesu crteži i igre na tlu. Tako su na puteljcima iscrtani “školica” i abeceda, a na tlu pored bazena ima “čovječe ne ljuti se” na kojem su figurice upravo klinci. 🙂

Plaža je šljunčana pa možete s klincima biti i na plaži, a pored je veliki plato na kojem se mogu voziti i trčati.

Ostali sadržaj

Mi smo bili jako kratko (svega dva dana) pa nisam baš sve uspjela poloviti i proučiti, no napisat ću ono što sam primijetila i što me se dojmilo.

Blizu plaže imate prostoriju za presvlačenje beba, ne morate se vraćati u svoju kućicu nego možete sve obaviti blizu plaže.

Resort je pet friendly, možete komotno doći s kućnim ljubimcem, a imaju posebnu “dog wash” prostoriju gdje možete okupati svoje ljubimce.

U ponudi resorta postoje teniski tereni za one koji vole tenis, a imaju i neke sportske aktivnosti i rekvizite koje možete unajmiti. Mi smo htjeli do Novigrada pa smo se odlučili za najam bicikla, obzirom da smo škicnuli u kućicu s rekvizitima i vidjeli da imaju sjedalice za klince i kacige. 🙂

Iz resorta do Novigrada nekoliko puta dnevno vozi turistički vlakić, a postoji i “lungo mare” do Novigrada dugačak oko 5 kilometara pa možete i u dužu šetnju. Doduše, staza nije cijelo vrijeme tik uz more, u jednom dijelu se diže, no svejedno vrijedi prošetati i protegnuti noge.

Na plaži možete unajmiti i pedaline i otisnuti se prema dubinama.

Zaključak

Mislim da je iz teksta jasno da smo mi zaista imali krasan vikend, ovo je bio prvi put da smo tako negdje otišli s klincima, inače smo uvijek kod dede i bake i iskreno, bude situacija da su djeca nesnosna jer se pogube u našim željama, naredbama i pravilima. Oduševljena sam family friendly konceptom i baš sam s mužem komentirala kako ćemo i ubuduće prakticirati ovu vrstu odmora. Možda ne za cijeli godišnji odmor, ali za jedan dio – sigurno.

Lukas i Lota su bili zaista opušteni, sve ih je zanimalo, nije bilo nikakvog pritiska i malo smo ostali u čudu kako su bili tako easy-going, jer doma najčešće ne bude tako opušteno. Vjerujem da je to zaista do sadržaja jer su na svakom kutku otkrivali nešto novo.

Mi se ovdje vraćamo sigurno, pa ćemo usput posjetiti Istralandiju koju smo prvotno htjeli vidjeti, u blizini je Dinopark koji se isplati vidjeti (tako su nam rekli), a za odrasle avanturiste je u blizini i zip-line i jama Baredine. Idući put mama ide na zip-line, a vidjela sam da postoji opcija da se spustite s djetetom. Obzirom da je Lukas avanturist na mene, mislim da imam savršenu pratnju. 🙂

Na linku se nalazi resort u kojem smo mi odsjeli.

Nadam se da vam se svidjela recenzija i ako ništa drugo, da sam vas možda potaknula da isprobate ovaj koncept odmora.

Pusa svima!

Petra

SHARE:
PUTOVANJA 0 Replies to “Aminess Maravea Camping Resort Novigrad”